Sto milionów sprzedanych płyt i koncerty zagrane dla 30 milionów fanów. Taki wynik może osiągnąć tylko Depeche Mode. A dlaczego my tutaj o tym? Bo już wkrótce będziemy na koncercie zespołu w Łodzi i sprawdzimy czy grupa dalej jest wierna zegarkom Hublot.

Ta stosunkowo młoda, szwajcarska marka, która jako pierwsza połączyła w czasomierzach złoto z gumą, współpracuje z Depechami od lat. Wypuściła już limitowaną serię 250 zegarków Hublot Big-Bang, z szafirowym, antyrefleksyjnym szkiełkiem, które idealnie „trzymają się” nadgarstka dzięki paskowi z termicznie formowanej skóry cielęcej. A kilka dni temu w butiku #Hublot w Mediolanie pokazano najnowszą edycję dla kolekcjonerów #TheSinglesBigBangDepecheMode. To 55 zegarków, po jednym na każdy singiel grupy.

Rarytas to mało powiedziane‼Bo kto kupi zegarek otrzyma dodatkowo #syntezatorRoland JP-08, prawie taki jakiego przez wszystkie lata kariery używa – DepecheMode. A wszystko przyjdzie do nabywcy w eleganckiej, stworzonej przez legendarną firmę RIMOWA walizce Topas Stealth w kolorze anodyzowanego czarnego aluminium. Cena? Sam Zegarek BigBang Hublota kosztuje około 70 tys. złotych. Ile trzeba będzie zapłacić za zestaw z syntezatorem i ekskluzywną walizą? Ten jeden raz warto zaszaleć, zwłaszcza, że dochód ze sprzedaży limitowanych zegarków zasili konto fundacji WATER Charity, która zajmuje się problemem wody pitnej w krajach rozwijających się.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here