Zadebiutowała trzy lata temu, a już ma oddanych wielbicieli. I to nie tylko wśród brodaczy. Marka ZEW for men z siłą wodospadu wdarła się na rynek ze swoimi unikalnymi kosmetykami w kostce. Poznajmy się…

„Pasjonuje nas siła natury i żywiołów – zdecydowanie wodospadów, ambicja drzew, spokój gór, determinacja rzek. Dlatego stworzyliśmy ZEW for men
– czytamy na stronie marki. – Nasz główny inwestor jest podróżnikiem
i potrzebował kosmetyków, które sprawdzają się w drodze, by na przykład mógł wykąpać się w jeziorze, nie zanieczyszczając środowiska. Wyszliśmy na przekór trendom, gdzie większość kosmetyków jest dzisiaj w płynie. My postanowiliśmy zamknąć naturalne składniki w kostkach. – Mamy mydło do golenia, szampon
w kostce oraz zestaw „3 w 1” – mydło przeznaczone jednocześnie do twarzy, ciała i włosów – mówi Marcin Mróz z ZEW for men.

Linia myjąca zawiera węgiel drzewny z Bieszczad a linia pielęgnacyjna czarną hubą. Marka oferuje też pędzle turystyczne, mydelniczki czy szczotki do brody. Kosmetyki szczególnie upodobały sobie barber shopy, korzystając z ZEW olejków i balsamów do brody. Firma już pracuje nad serią kosmetyków do stylizacji włosów.

VK

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here