Duch książek Dana Browna już dawno dotarł do świata marketingu – ostatnio daje się go wyczuć w Szwajcarii, a konkretnie w Zurychu, gdzie mieści się siedziba producenta luksusowych zegarków Maurice Lacroix.

Spece od wprowadzania na rynek nowych produktów Lacroix najwyraźniej uznali, że zwykła reklama czy sponsoring jakiejś prestiżowej imprezy sportowej to za mało – trzeba wprowadzić potencjalnego nabywcę w… labirynt, z którego bez zegarka⌚ nie wyjdzie co chodzi? Otóż ML zaproponował fanom marki grę internetową pod chwytliwym hasłem: ChaseYourWatch czyli W pogoni za twoim zegarkiem (my to określamy mianem: tropiciele zegarków?.

Gra toczy się na trzech kontynentach i w czterech miastach – zadaniem uczestników zabawy jest odnalezienie czterech pudełek, zawierających „materiały, niezbędne do tego, aby dotrzeć do Bazylei i wziąć udział w fazie finałowej”.Czyli coś w rodzaju peregrynacji profesora Roberta Langdona poszukującego Świętego Graala i temu podobnych skarbów.

Nagrodą za zwycięstwo w tej grze będzie pierwszy egzemplarz nowego modelu #AiKON Automatic Chronograph Limited Edition– chyba zatem warto zabawić się w Langdona, tym bardziej, że w tej grze nie występuje Sylas – zabójca w habicie. Po szczegóły gry odsyłamy na stronę www.chaseyourwatch.mauricelacroix.com

#AiKON, choć należy na tańszych propozycji tej, założonej w 1975 roku, manufaktury, z pewnością jest jej flagowcem: modelem, który chyba najbardziej kojarzy się z marką. Należy do popularnej obecnie kategorii dizajnerskich zegarków z chronografem, które wprawdzie mają charakter sportowy, ale doskonale pasują do garnituru czy garsonki. Koszt AIKONA wyposażonego w mechanizm kwarcowy to wydatek w granicach 5 tys. złotych. Nie znamy jeszcze ceny AIKONA, którego będzie można wygrać i zobaczyć na targach Baselworld – The Watch and Jewellery Show 2018 (22-27 marca br.), ale z pewnością chodzi o coś znacznie droższego‼. No, bo jednak edycje limitowane mają to do siebie, że trzeba za nie słono płacić. Kto chce być wyjątkowy, musi sięgać głębiej do kieszeni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here